Ingager

Brancheviden, specialister og teknologi giver resultater 

“Mange virksomheder og bureauer minder om Ingager, men vores tekniske knowhow kombineret med kreativitet og stort ansvar for resultatet er svær at efterligne. Vi lægger stor vægt på, at vores samarbejder skal være langsigtede. Det, vi gør sammen med virksomhederne, skal have effekt over flere år,” siger Jimmy Jakobsson, der grundlagde Ingager i 2011 og fortsat er CEO for virksomheden.  

Stærke historier

Ingager er et bureau i Story House Egmonts portefølje af agencies, der har specialiseret sig i digital markedsføring ved at opbygge brands og skabe konkrete resultater online.

Indholdsproduktion og konverteringsoptimering er en central del af Ingagers tilbud. Ved at analysere indhold, brugeradfærd og websitedata kan flaskehalse og forbedringsområder i kunderejsen identificeres. Målet er at effektivisere processen fra første kontakt til kunden afslutter transaktion og dermed øge konverteringsfrekvensen og optimere kundeoplevelsen.

Ved hjælp af AI, brugerfeedback og løbende dataanalyse kan Ingager foretage kvalificerede justeringer, der forbedrer virksomhedens markedsføring og websites – for at øge effekten og salget. Ingager bruger konkret AI til at analysere indhold og brugeradfærd og dermed skabe indhold, der passer til målgruppen.

Digitale strateger, analytikere og kreative arbejder sammen for at levere en omfattende digital tilstedeværelse. Ingagers ekspertise sikrer, at bureauet kan håndtere en bred vifte af udfordringer og muligheder, som deres kunder kan stå over for.  

“Vi udlejer ikke konsulenter, vi er næsten som en maskine, der skal levere resultater 365 dage om året. Vi arbejder i teams, og det gør arbejdsmiljøet godt for medarbejderne, de kan holde fri og de kan logge af. Vores maskine kører stadig,” fastslår Jimmy Jakobsson.

Flere stories