
Slip fantasien fri med AI
Vores digitale performance marketing-bureau s360 tilbyder nu automatiske AI-løsninger til kunderne – på grund af en dedikeret indsats med at teste og lege med AI.
Siden 2022 har vores digitale performance marketing-bureau s360 bevæget sig fra at bruge generativ AI i enkeltstående hands-on cases til at udrulle fuldautomatiske generative AI-løsninger.
"Vi eksperimenterede med AI lige fra starten i 2022, da det først kom frem, for at teste hvad det kunne gøre for vores indholdsproduktion og for vores tekstskrivning," siger Emilie Sunekær, AI-specialist og executive assistant i s360.
Nu fokuserer s360 på, hvordan ASI kan bruges til at optimere kundernes feed.
"Det betyder, at vi nu kan gå ind i feedet og optimere eksisterende tekster og billeder eller videoer og alle de attributter, der skal tilføjes."
Emilie Sunekær har nogle råd til virksomheder, der gerne vil bruge AI:
"Først og fremmest skal du tænke på AI som en ingrediens. Det er ikke en takeaway-menu, som du bare kan tage og integrere i virksomheden uden problemer. Det er mere som en ingrediens, som du kan tilføje til eksisterende processer. Du skal også forblive ubundet til de forskellige modeller og forskellige udbydere, fordi der vil blive ved med at komme nye udbydere, nye modeller og nye værktøjer. Så det er vigtigt, at vi fortsætter med at være fleksible og justerer, når der kommer noget potentielt bedre."
Endelig er det vigtigt at teste og lege med AI:
s360 hjælper sine kunder med at blive synlige og sælge online ved at kombinere viden om digital markedsføring på Google, Facebook og andre platforme med data og teknologi. s360 samarbejder med mange af de største annoncører i Nordeuropa og har udvidet til flere lande.
I 2017 indgik s360 et samarbejde med Egmont og er nu en del af Story House Egmonts portefølje af agencies.