Story House Egmont, udgiver magasiner og digitale medier i Norden, Europa og enkelte andre internationale markeder. Vi leverer stærk journalistik, underholdning og engagerende historier.

Magasinhylde
60
 

Caroline Bagger
Kreativ chef
ALT for damerne

 

fra magasinerne

Vi bringer historier ud i verden, der har betydning for mennesker og samfund. Gennem blandt andet TV, film, games, bøger, magasiner er vi drevet af historier, som oplyser, underholder, inspirerer, uddanner og skubber til forandringer.

Magasin der ligger åbent på træbord
Bæredygtighed
Mindre plastik om vores magasiner

Story House Egmont har reduceret brugen af plastfolie på deres magasiner med 45%. Arbejdet med at reducere engangsbrug og forbedre emballager er en del af Egmonts bestræbelser på mere bæredygtige løsninger på tværs af vores virksomheder. 

Oliver Euroman
Stærke historier
Euroman udfordrer den gængse fortælling

Som Danmarks eneste originale herremagasin sætter Euroman fokus på den moderne mand gennem grundige features og veloplagte portrætter. Og det er ikke kun kendte mænd, der rammer magasinets sider. For hvad laver fx en 11-årig dreng, når de voksne kigger væk?

Bamse tegnserie
Stærke historier
Bamse taler med Sveriges børn – også når det er svært

Skærmtid, ordblindhed, skilsmisser, mobning, miljø og kvindelige rollemodeller er bare nogle af de emner, som vores svenske børnemagasin Bamse sætter fokus på – for det er vigtigt at tale med børn om det, der rører sig i samfundet.

Eurowoman magasin
Stærke historier
Feminisme på forsiden

Vores månedsmagasin Eurowoman inspirerer kvinder, der elsker mode og kultur, samtidig med at læserne præsenteres for vigtige tendenser. Derfor sætter bladet også fokus på feminisme.